Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

vineri, 29 noiembrie 2013

NEPRIHĂNITA FECIOARĂ MARIA


Novenă de pregătire la sărbătoarea
Neprihănitei Zămisliri

O Marie , Fecioară Neprihănită ,
Cristal Pur al inimii mele
Tu eşti tăria mea , şi ancoră      puternică ,
Tu eşti scut şi apărare a inimilor slabe .

O Marie , Tu eşti curată şi neasemuită ,
Fecioară şi Mamă împreună ,
Frumoasă precum soarele
 şi fără pată ,
Nimic nu se aseamănă 
cu sufletul Tău .

O Marie , dulce Maica mea ,
Ţie îţi încredinţez ,
trupul şi săraca inima mea
Fii Păzitoarea mea ,
Până în ultima clipă a vieţii mele .


O Marie , Fecioară Neprihănită , Ia-mă sub protecţia Ta specială şi ajută-mă să trăiesc în curăţia trupului şi a sufletului . Tu eşti modelul şi steaua vieţii mele .
 Amin .
Toată frumoasă eşti , Marie ,
Şi prihană strămoşească 
nu este în tine !
Tu eşti slava Ierusalimului !
Tu eşti bucuria lui Israel !
Tu eşti cinstea neamului nostru !
Tu eşti mijlocitoarea păcătoşilor .
O , Marie , o , Marie !
Fecioară preaînţeleaptă ,
Maică preaîndurată ,
Roagă-te pentru noi ,
Mijloceşte pentru noi ,
La Domnul Isus Cristos !
   - În zămislirea ta , Fecioară ,
  ai fost neprihănită .
- Roagă-te pentru noi Tatălui 
  pe al cărui Fiu l-ai născut .
 Să ne rugăm :
Dumnezeule , care , prin zămislirea neprihănită a Fecioarei , i-ai pregătit un lăcaş vrednic Fiului tău , te rugăm ca tu , care , prevăzând moartea aceluiaşi Fiu al tău , ai ferit-o de orice prihană , să faci ca noi să ajungem la tine curaţi prin mijlocirea ei . Prin acelaşi Cristos , Domnul nostru . 
Amin .
 O , Marie zămislită fără de păcat ,
roagă-te pentru noi 
care alergăm la tine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu