Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

sâmbătă, 8 martie 2014

8 MARTIE

Ziua fericirii mondiale în care 

soarele alintă femeia 

Cu razele sale îi dă prinos de lumină

 şi frumuseţe .

Florile lumii pentru fete , femei şi 

mame , dăruite


Ca pe un omagiu lor şi vieţii , 


dragostei şi gingăşiei .


Ziua din martie în care de darurile 


inimii noastre au parte .


Femeile lumii , urmaşele Evei ce 


sunt camaradele noastre


Să trăiască în permanenţă cu 


zâmbetul pus azi pe faţă ...
Rugă pentru Mama mea
Cand noaptea vine linistita

Sa imi sarute fruntea obosita

Nimic nu-mi tine mintea ocupata

Ca gandul la fiinta minunata …


Pe genunchi ma ghemuiesc

Si din gura eu rostesc

Rugi fierbinti si chinuite
Mai profunde mai sucite …

Insa toate se indreapta

Inspre singura faptura

Care stiu ca-n a mea viata

Ma ghideaza si-mi e stalp .

Mama mea , faptura simpla

Inzestrata cu magie

Chinuita de viata .
Vreau sa-i fie vesnic bine.

Doamne da-i putere multa

Sanatate si rabdare .

Doamne da-i lumina-n suflet
Fericire in privire .

Nu stiu cum si nu pot multe

Dar sper ruga s-o ajute

Si de-aproape s-o mangaie

Chiar de-i gura mea departe .

Ingerul sa o pazeasca

Chiar de-ar fi sa-l dau pe al meu,

Nimic sa nu ii lipseasca

Chiar de stiu ca-i lipsesc eu .
Si de lacrimi chinuita ,

Cu ruga bolborosita ,

In a noptii incapere
Inchid ochii obosita .

Nu-i nimic pe lumea asta

Mai frumos decat iubirea

Pentru cea care din suflet
Stiu prea bine , este mama .

heidi chocoworld

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu