Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

joi, 3 iulie 2014

♥ Sf. Ap. Toma ! ♥

Cu câtă bucurie-n suflet 
Priveşte Toma pe Domnul 
când apare
Şi i se închină recunoscându-l
Ca Dumnezeu plin de-ndurare !
Ant. la intrare : Ps 117,28 :
Tu eşti Dumnezeul meu , 
pe tine te preamăresc :
Tu eşti Dumnezeul meu , 
pe tine te laud ;
în tine mă încred , 
pentru că ai fost 
salvarea mea . 
1Lect.Ef. 2,19-22 :
Sunteţi clădiţi 
pe temelia apostolilor .
Ps. 116 :
Mergeţi în toată lumea 
şi predicaţi evanghelia .
Aleluia In
. 20,29 :
„ Pentru că m-ai văzut  , 
Toma , ai crezut ” , 
spune Domnul .
„ Fericiţi cei care nu au văzut 
şi au crezut ! ” , 
Aleluia !
Evanghelia :In.20,24-29 :
Domnul meu şi Dumnezeul meu ! 
 
RUGĂCIUNEA ZILEI :
Dă-ne harul , te rugăm , Dumnezeule atotputernic ,
să celebrăm cu bucurie 
sărbătoarea Sf. Ap. Toma ,
ca să fim alinaţi şi întăriţi necontenit de ocrotirea lui
şi  crezând , să avem viaţă în numele aceluia pe care el 
l-a recunoscut 
drept Domn şi Stăpân ,
pe Isus Cristos , Fiul tău . 
Amin .
 
Sf. Ap. TOMA , 
roagă-te pentru noi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu