Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

joi, 21 august 2014

Sf. Pius al – X – lea , Pp. (1835-1914)

 Fotografia Eusebio Mariuti.
Pp. Pius X 
Ales Papă : 
4 agosto 1903 - 21 agosto 1914 .

“ A luptat şi suferit 
pentru libertatea Bisericii 
şi pentru această libertate , 
s-a arătat gata de a sacrifica 
privilegii şi onoruri , 
înfruntând lipsa de înţelegere 
şi batjocura , 
întrucât considera această libertate 
ca o garanţie ultimă 
pentru integritatea 
şi coerenţa credinţei ” .
 
Ant. la intrare : 
Sir. 50,1; 44,16.22 :
Dumnezeu şi l-a ales ca mare preot
şi , deschizându-şi vistieria ,
l-a copleşit cu tot binele .

1 Lect. 1Tes. 2,2b-8 :
V-am fi dat nu numai evanghelia , 
dar chiar şi viaţa noastră .
Ps. 22 : 
Domnul este păstorul meu , 
nu voi duce lipsă de nimic .
Aleluia : In. 10,14 :
„ Eu sunt păstorul cel bun ” , 
spune Domnul .
„ Eu cunosc oile mele 

şi ele mă cunosc pe mine ” ,
Aleluia .
EVANG. In. 21,15-17 : 
Paşte mieii mei , paşte oile mele !
 Fotografia Eusebio Mariuti.
RUGĂCIUNEA ZILEI :
Dumnezeule , 
care , pentru a apăra credinţa catolică
şi a reînnoi totul în Cristos ,
l-ai copleşit pe Sfântul Papă Pius
cu înţelepciune cerească şi cu tărie apostolică ,
te rugăm să ne dai şi nouă , 

cu bunătate , harul , ca , 
urmând învăţătura şi exemplul lui ,
să dobândim răsplata veşnică . 

Amin . 
 
Sf. Pp. Pius , 
roagă-te pentru noi ! 
 
 Tuturor sărbătoriţilor : 
LA MULŢI ANI BINECUVÂNTAŢI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu