Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

joi, 2 octombrie 2014

Sf. Îngeri Păzitori

Astăzi se cuvine să-i cinstim
Pe îngerii cei păzitori ,
Trimişi de la Tatăl din cer
Naturii umane drept scut .
Alungă departe de noi
Şi boală şi moarte şi rău !
S-aducem slavă Tatălui ,
Noi , cei păziţi de îngerii săi
Căci Fiul ne-a răscumpărat ,
Iar Duhul Sfânt ne-a uns ca fii .
Amin .
 
Ant. la intrare : Dan. 3,58 : 
Binecuvântaţi-l , toţi îngerii Domnului , pe Domnul ,
lăudaţi-l şi preamăriţi-l în veci .
            
Ex.23,20-23a :
Iată , eu trimit un înger 
înaintea ta .
Ps.90 :
Domnul a poruncit îngerilor săi 
să te păzească 
pe toate căile vieţii tale .
ALELUIA :
Binecuvântaţi-l pe Domnul , 
toate oştirile sale ,
voi , slujitorii lui , 
care împliniţi voinţa lui ,
Aleluia !
EVANG. Mt.18,1-5.10 :
   Îngerii lor privesc neîncetat în
   ceruri faţa Tatălui meu ceresc .                  
RUGĂCIUNEA ZILEI :
Dumnezeule, 
care , în providenţa ta negrăită ,
binevoieşti a-i trimite 
pe sfinţii îngeri 
să ne păzească ,
ascultă rugăciunea celor 
care te imploră :
dă-ne harul să fim pururi apăraţi prin ocrotirea lor
şi să ne bucurăm în veci 
alături de ei în ceruri.
Prin Domnul nostru 
Isus Cristos .
Amin .
 
 ÎNGER ÎNGERAŞUL MEU
CE MI TE-A DAT DUMNEZEU
EU SUNT MIC , TU FĂ-MĂ MARE
EU SUNT SLAB , TU FĂ-MĂ TARE
ŞI-N TOT LOCUL MĂ-NSOTESTE
ŞI DE RELE MĂ FEREŞTE
AMIN .
 
Îngeri păzitori , 
rugaţi-vă pentru noi ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu