Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

vineri, 12 decembrie 2014

Sf. Fec. Maria de la Guadalupe

Our Lady of Guadalupe Appears to Juan Diego Cuauhtlatoatzin  
Altarul Sfintei Fecioare Maria
din Guadalupe ,
este sanctuarul cel mai vizitat din întreaga lume . Mulţimi impresionante de pelerini catolici vizitează acest sanctuar în fiecare an pentru a comemora aniversarea apariţiei Sfintei Fecioare din Mexic . Să ne încredinţăm şi noi Sfintei Fecioare Maria din Guadalupe , pentru a putea să îl întâlnim pe Cristos şi să îi cerem Mijlocitoarei Noastre Cereşti harurile necesare stării noastre , pentru ca la sfârşitul zilelor noastre să ne putem prezenta cum se cuvine înaintea tronului Celui Preaînalt .
Ant. la intrare : Apoc. 12,1 :
Un semn mare a apărut în cer : 
o femeie învăluită în soare , 
cu luna sub picioare , 
iar pe cap o coroană de douăsprezece stele .
1 Lect. : Gal. 4, 4-7 : 
Dumnezeu l-a trimis pe Fiul său născut din femeie .
Ps. 66 :
Să strălucească asupra noastră , lumina feţei tale Doamne .
Aleluia : Bucură-te Sfânta Marie , Bucuria neamului omenesc ; Naşterea ta feciorelnică ne-a adus bucurie şi mântuire , Aleluia .
EVANG. Lc. 1. 39-48 : 

Când a auzit Elisabeta 
salutul Mariei , 
a tresărit pruncul în sânul ei .
 http://www.catholictradition.org/Mary/guadalupe3-9.jpg
Rugăciunea Zilei :
Priveşte , Doamne , 
la poporul Tău , 
reuniţi în sărbătoarea 
Fecioarei Maria de Guadalupe ; 
fă că , prin mijlocirea Ei , 
să fim părtaşi 
la plinătatea harului Tău . 
Amin .
http://www.catholictradition.org/Mary/guadalupe3-10.jpg
Consfinţire 
către Sf. Fecioară Maria
de Guadelupe :
Maica Domnului de la Guadalupe , Sfanta Fecioara Marie ,
Tu imi arati si imi oferi iubirea Ta , ajutorul si ocrotirea Ta .
Tu esti Mama tuturor celor care 
Te iubesc si a celor care Te implora a celor care au incredere in Tine .
Tu cunosti durerile mele si auzi plangerile mele .
Tu ingrijesti si usurezi 
suferintele mele , nevoile 
si nenorocirile mele .
Tu imi ceri sa nu ma las tulburat sau strivit de necazuri , 
sa nu ma tem de boli , de umiliri , de ofense , de dureri , 
sa nu ma las niciodata descurajat sau deprimat .
Tu esti Mama mea 
si eu sunt sub ocrotirea Ta .
Tu esti izvorul meu de viata 
si eu ma arunc in bratele Tale .
Mama a Indurarii , 
cu iubire iti consfintesc 
toata fiinta mea , viata mea , suferintele si bucuriile mele , 
tot ceea ce mi-ai incredintat 
si tot ceea ce imi apartine 
in special familia mea ,
si toate familiile de pe pamant .
Dorim sa fim cu totul ai tai 
si sa mergem cu Tine 
pe drumul sfinteniei .
O , Fecioara Neprihanita , 
asculta rugaciunea 
pe care Ti-o adresez 
cu incredere filiala 
si prezint-o Fiului Tau divin .
Maica Domnului de la Guadalupe , Patroana copiilor 
ce urmeaza sa se nasca ,
da-mi harul sa iubesc , 
sa dau , sa primesc si sa respect viata si mai ales 
pe cei din familia mea , 
cu aceeasi iubire ca aceea pe care Tu o aveai cand Il purtai pe Isus 
la sanul Tau .
Sfanta Mama , Regina Familiei , apara si ajuta familiile noastre pentru ca ele sa fie mereu unite ; ajuta-ne in educatia copiilor nostri si binecuvanteaza-i ; 
ia-i sub mantia Ta ocrotitoare .
Te rog , Maica Preasfanta , 
da-mi o mare iubire 
pentru Euharistie 
si pentru spovada regulata , 
gustul rugaciunii , 
o viata interioara intensa , 
pentru ca eu sa pot duce bucuria , pacea si iubirea pretutindeni 
unde doresti Tu .
Amin .
 +
Cu blândul Isus
să ne binecuvânteze 
Fecioara de Sus !
 http://www.catholictradition.org/Mary/guadalupe3-2.jpg
Rugăciune zilnică
către 
Sf. Fecioară Maria 
de Guadelupe :
Sfanta Fecioară Maria 
de Guadalupe ,
trandafir mistic , 
mijloceste pentru Biserica Sfanta , apara-l pe Suveranul Pontif 
si pe cei care iti cer ajutorul 
in nevoie , tu care esti 
Fecioara Maria 
si insasi Mama lui Isus , 
roaga-te Fiului tau Preasfant 
 pentru credinta noastra , 
tu care esti speranta noastra 
in vremuri de grea incercare , binefacatoarea noastra 
si nadejdea noastra 
in mantuirea de apoi .
Mama a Dumnezeului nostru , 
care ai avut fericirea 
de a fi vizitata de un inger , roaga-te pentru mine  , 
iar cu ajutorul tau 
sa te pot imita 
si sa accept indurarea pe care 
mi-a dat-o Dumnezeu 
pentru a face fata tuturor problemelor vietii . 
Amin .
 
Sf. Fecioară Maria
de Guadelupe 
 roagă-te pentru noi !
 image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu