Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

marți, 3 martie 2015

 Medjugorje - 2 Martie 2015 
" Dragi copiii , 
voi sunteţi tăria mea . 
Voi , apostolii mei , cu iubirea voastră , cu umilinţă şi prin rugăciunea tăcută , faceţi 
în aşa fel , ca Fiul meu să fie 
cât mai cunoscut . 
Voi trăiţi în mine . 
Voi mă purtaţi în inimile voastre . Voi ştiţi că aveţi o Mamă , care vă iubeşte şi a venit la voi că să vă aducă iubire . Mă uit la voi prin Tatăl Ceresc , privesc la gândurile , la durerile şi suferinţele voastre şi le ofer Fiului meu . Nu vă fie frică ! Nu vă pierdeţi speranţa , pentru că Fiul meu îşi ascultă Mama . Isus ne iubeşte de când s-a născut , iar eu doresc ca toţi copiii mei să cunoască această iubire ; şi să se întoarcă la el , toţi cei care nu l-au cunoscut încă . De aceea , sunteţi voi aici , apostolii mei , şi eu sunt cu voi aici ca Mamă a voastră . Rugaţi-vă , ca să aveţi puterea credinţei , pentru că iubirea şi îndurarea , provin dintr-o credinţă tare . Prin mijlocul iubirii şi a compasiunii , puteţi să îi ajutaţi pe cei care nu sunt conştienţi că aleg întunericul în locul luminii . Rugaţi-vă pentru preoţii voştrii , pentru că ei sunt tăria Bisericii , pe care Fiul meu vi-a lăsat . Prin Fiul meu , ei sunt păstorii sufletelor . Vă mulţumesc ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu