Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

marți, 9 iunie 2015

SFÂNTUL EFREM SIRUL (306-373) diacon , învăţător al Bisericii .

Fiul lui Dumnezeu , Isus Cristos , 
nu este da şi nu , 
ci în el este numai da .
Ps. 118
:
Luminează-ţi faţa , Doamne , 
peste slujitorul tău !
Aleluia : Mt. 5,16 :
Aşa să lumineze lumina voastră înaintea oamenilor , încât ei să vadă faptele voastre bune şi să-l glorifice pe Tatăl vostru cel din ceruri , Aleluia !
Voi sunteţi lumina lumii .
Rugăciunea Zilei :
Te rugăm , Doamne , 
să reverşi cu bunătate 
în inimile noastre 
pe Duhul tău sfânt , 
care l-a inspirat pe 
Sf. diacon Efrem , 
să tresalte de bucurie 
în cântarea misterelor tale 
şi l-a întărit 
ca să slujească numai ţie .
Amin .

Rugăciunea
Sfântului diacon Efrem Sirul
Doamne și Stăpânul vieții mele , 
duhul trândăviei , 
al grijii de multe , 
al iubirii de stăpânire 
și al grăirii în deșert 
nu mi-l da mie .  
Iar duhul curăției , 
al gândului smerit , 
al răbdării și al dragostei , dăruiește-l mie , robului Tău .  
Așa Doamne , Împărate , 
dăruiește-mi ca să-mi văd 
greșelele mele 
și să nu osândesc pe fratele meu , 
că binecuvântat ești 
în vecii vecilor . 
 Amin .
Sf. diacon Efrem , 
roagă-te pentru noi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu