Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

miercuri, 22 iulie 2015

Sf. Maria Magdalena


Ant. la intrare :
In. 20,17 : Domnul i-a zis Mariei Magdalena :
„ Mergi la fraţii mei şi spune-le :
« Mă urc la Tatăl meu şi Tatăl vostru ,
la Dumnezeul meu 
şi Dumnezeul vostru » ” .         
Acum nu-l mai cunoaştem 
pe Cristos după trup .
Ps. 62 :
Sufletul meu e însetat de tine , 
Doamne Dumnezeul meu .
 ALELUIA :
 
Spune-ne , Marie , ce-ai văzut pe cale ?
Am văzut mormântul lui Cristos cel viu
şi gloria Celui Înviat , 
Aleluia .
EVANG.
In. 20,1-2.11-18 :
Femeie , de ce plângi ? 
Pe cine cauţi ?
Imagini pentru maria Maddalena 
 RUGĂCIUNEA ZILEI :
Dumnezeule , 
Fiul tău unul-născut
i-a încredinţat 
Mariei Magdalena , 
înaintea tuturor ,
vestirea bucuriei pascale .
Dă-ne , te rugăm , harul ,
ca , prin mijlocirea şi prin 
exemplul ei ,
să-l vestim pe Cristos cel înviat
şi să-l vedem , odată , 
domnind cu tine în slavă . 
Amin .
Imagini pentru maria Maddalena
Sf. Maria Magdalena , 
roagă-te pentru noi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu