Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

luni, 2 noiembrie 2015

POMENIREA TUTUROR CREDINCIOŞILOR RĂPOSAŢI

http://blog.studenti.it/biscobreak/wp-content/uploads/2013/07/purgatorio-1.jpg 
  În îndurarea ta , Doamne ,  
dă-le lor odihna veșnică !
 Imagine similară
Îndură-te Doamne , preabune și sfinte ,
De toți răposații ce dorm în morminte .
Ascultă cu milă cum gem și suspină ;
Primește-i în sfântul loc de lumină și pace .
Dumnezeu Tatăl l-a înviat 
pe Isus Cristos din morți .
El va învia și trupul nostru supus putrezirii .

Ascultă cu bunătate , Doamne , 
rugăciunile noastre : 
sporește în noi credința în Fiul tău 
înviat din morți 
și întărește-ne speranța în învierea 
slujitorilor tăi răposați !
Dumnezeul celor vii și al celor morți , 
care l-ai înviat pe Isus
Dă viață veșnică celor răposați și condu-ne
împreună cu ei în slava fericirii veșnice .

Sufletele tuturor răposaților ,
să aibă parte de odihna
și de fericirea veșnică .
Amin .

Imagini pentru le anime del Purgatorio
 Ant. la intrare
1Tes. 4,14 ; 1 Cor. 15,22 : După cum Isus a murit şi a înviat ,
la fel , prin Isus , Dumnezeu îi va aduce
pe cei adormiţi împreună cu el .
Şi după cum toţi mor în Adam ,
tot la fel , în Cristos , 
toţi vor fi readuşi la viaţă .
http://it.arautos.org/resource/view?&image=42935&size=2
 Pe slujitorii tăi răposaţi primeşte-i în slavă alături de Fiul tău , Doamne , 
Tu care ne uneşti pe toţi cu tine 
în marele sacrament al iubirii .
1 Lect. Iob 19,1.23-27 :
Ştiu că Răscumpărătorul meu trăieşte .
https://caldiceiimerginiad.files.wordpress.com/2013/05/cropped-imaginea12.jpg
Ps. 26 :
Cred că voi vedea bunătăţile Domnului 
pe pământul celor vii .
2 Lect. Rom.5,5-11 :
Reconciliaţi fiind , vom fi mântuiţi 
prin viaţa lui .
ALELUIA : 
In. 6,40 :
„ Aceasta este voinţa Tatălui meu : 
oricine îl vede pe Fiul şi crede în el 
are viaţa veşnică .
Iar eu îl voi învia în ziua de pe urmă ” , 
spune Domnul , 
Aleluia .
EVANGHELIA
Ioan 6,37-40 :
Aceasta este voinţa Tatălui meu : 
oricine îl vede pe Fiul şi crede în el 
să aibă viaţa veşnică .
 http://www.partecipiamo.it/gif/separatori/barra_1.gif
 În acel timp , Isus le-a spus mulţimilor :  
37 „Tot ce-mi dă Tatăl va veni la mine , 
iar pe cel care vine la minenu-l voi da afară ,  
38 căci m-am coborât din cer nu ca să fac voinţa mea , ci voinţa celui care m-a trimis ; 
39 şi aceasta este voinţa celui care m-a trimis : să nu se piardă nimeni dintre cei pe care mi i-a dat de la el , ci să-i învii în ziua de pe urmă . 
40 Pentru că aceasta este voinţa Tatălui meu : oricine îl vede pe Fiul şi crede în el să aibă viaţa veşnică . Iar eu îl voi învia în ziua de pe urmă ” .
 http://www.partecipiamo.it/gif/separatori/barra_1.gif
 Cuvântul Domnului ...
http://blog.studenti.it/biscobreak/wp-content/uploads/2013/10/messa-per-anime-del-purgatorio.jpg
RUGĂCIUNEA ZILEI :
Ascultă cu bunătate , Doamne , 
rugăciunile noastre : 
sporeşte în noi credinţa 
în Fiul tău înviat din morţi 
şi întăreşte-ne speranţa 
în învierea slujitorilor tăi răposaţi . 
Prin Domnul nostru Isus Cristos . 
Amin .
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhs_BX1fwwNInyO45okg3M0AGvn6B435Sy-7TnkSV0QQABlzGsv7ftjmsLaXJgXnqjhbYJK-7XtVT8Y7zaBlW3o-kaen9LKVo7N9Th9YIlp6UkQMfmxvF37NDNCP3p98PkpoIzzXclrZOW/s1600/BARRINHAJESUS.gif
 " Eu sunt învierea şi viaţa , spune Domnul . 
Cine crede în mine , chiar dacă moare , 
va trăi şi oricine trăieşte şi crede în mine , 
nu va muri în veci ” .
( In. 11,25-26 ) .
Ps. 129 :
Dintru adâncuri 
strig către tine , Doamne ,
       Doamne , ascultă glasul meu !
Pleacă-ți urechea ta 
    la glasul rugăciunii mele .
Dacă te-ai uita la fărădelegi , Doamne ,
    Doamne , cine ar mai putea 
să stea în fața ta ?
La tine însă este iertare
    și ne temem de tine .
Eu nădăjduiesc în Domnul ;
    sufletul meu se încrede în cuvântul său .
Sufletul meu îl așteaptă pe Domnul
    mai mult decât așteaptă 
străjerii ivirea zorilor .
Mai mult decât așteaptă 
străjerii ivirea zorilor ,
       să nădăjduiască Israel în Domnul ,
căci la Domnul este îndurare 
    și belșug de mântuire .
El îl va mântui pe Israel     
de toate fărădelegile lui .  
 
Slavă Tatălui ...
http://www.preghiereagesuemaria.it/images/novsgrt.jpg
Fie ca Dumnezeu cel Milostiv , 
să-i fericească pe toţi 
cei plecaţi dintre noi !
      
 http://www.partecipiamo.it/gif/separatori/barra_1.gif

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu