Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

miercuri, 12 decembrie 2012

Fecioara de Guadalupe

                  
Sfântă Fecioară Marie , Tu îmi arăți și îmi oferi iubirea Ta , ajutorul și ocrotirea Ta .Tu ești Mama tuturor celor care Te iubesc și a celor care Te imploră , a celor care au încredere în Tine .
Tu cunoști durerile mele ,auzi plângerile 
mele .Tu îngrijești și ușurezi suferințele mele , nevoile și nenorocirile mele . Tu îmi ceri să nu mă las tulburat sau strivit de necazuri , să nu mă tem de boli , de umiliri , de ofense , de dureri , să nu mă las niciodată descurajat sau deprimat . Tu ești Mama mea și eu sunt sub ocrotirea Ta . Tu ești izvorul meu de viață și eu mă arunc în brațele Tale . Mamă a Îndurării , cu iubire îți consfințesc toată ființă mea , viața , suferințele și bucuriile mele , tot ceea ce mi-ai încredințat și tot ceea ce îmi aparține în special familia mea și toate familiile de pe pământ . Dorim să fim cu totul ai tăi și să mergem cu Tine pe drumul sfințeniei . O , Fecioară Neprihănită , ascultă rugăciunea pe care Ți-o adresez cu încredere filială și prezint-o Fiului Tău divin . Maica Domnului de la Guadalupe , Patroana copiilor ce urmează să se nască , dă-mi harul să iubesc , să dau , să primesc și să respect viața și mai ales pe cei din familia mea , cu aceeași iubire ca aceea pe care Tu o aveai când Îl purtai pe Isus la sânul Tău . Sfântă Mamă , Regina Familiei , apără și ajută familiile noastre pentru ca ele să fie mereu unite ; ajută-ne în educația copiilor noștri și binecuvântează-i ; ia-i sub mantia Ta ocrotitoare .Te rog , Maică Preasfântă , dă-mi o mare iubire pentru Euharistie și pentru spovada regulată , gustul rugăciunii , o viață interioară intensă , pentru ca eu să pot duce bucuria , pacea și iubirea pretutindeni unde dorești Tu . Amin .   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu