Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

duminică, 17 martie 2013

TRIDUUMUL LA SF. IOSIF



                                                                                                                                                                                                                                                                   


   Ges�, Giuseppe e Maria, siate la salvezza dell'anima mia ! 
 Sf. Iosife , patronul și ocrotitorul meu , alerg la tine , pentru a obține prin mijlocirea ta , de la Inima lui Isus harul : .......... Eu sunt un mare păcatos și nu merit să fiu auzit . Completează sufletului meu  și mie harurile necesare , puternice purtător de grijă a lui Isus si soț feciorelnic al Mariei , ca să obțin toate prin ajutorul vostru . Amin .
Slavă Tatălui .....
 Nu uita , o Sfinte Iosife , că nici o persoană din lume care a alergat la tine , nu a rămas dezamăgită , punându-și încrederea și speranța in tine . Nu permite , o mare Sf. Iosife , ca eu să rămân fără ajutorul harului tău . Arată-ți și către mine puterea și generozitatea ta . Cu recunoștință voi cinsti mereu numele tău sfânt . Amin .
Slavă Tatălui .....
O Sf. Iosife , capul Sfintei Familii , te invoc și te venerez profund din toată inima . Toți care au alergat la tine au primit sprijinul și ajutorul harului tău . La tine alerg cerându-ți să-mi consolezi sufletul meu îndurerat . Tu , vezi toate nevoile mele, tu , știi de ce am nevoie și mereu îmi acorzi ajutorul de care am nevoie . Voi răspândi mereu devoțiunea către tine , pentru a-i ajuta pe toți aceia care au nevoie de sprijinul harului tău . Amin . O Sf. Iosife mângăietorul celor incercați , roagă-te pentru noi !
Slavă Tatălui .....
                                          
                                   
Sfinte  Iosife , schimbă inimile noastre !              








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu