Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

joi, 4 aprilie 2013

ISUSE , MĂ ÎNCRED ÎN TINE !




 
Tată ceresc , îţi ofer prin mijlocirea Duhului Prea Sfânt , ca ispăşire , lacrimile vărsate pentru noi de Sfânta Fecioară Maria , sub cruce ,  să ne îndemne la pocăinţă.
 În mâinile Tale Părinteşti , punem Sfântul Sânge al lui Isus , vărsat din cele cinci răni sfinte , ca prin aceasta , întreaga omenire să ne dobândească iertarea păcatelor !

 Isuse Îndurător ! Cu adâncă smerenie , cu inima plină de pocăinţă vin la Tine cerându-ţi ajutorul . Ţi-am adus inima mea aşa cum este şi în ea pe toţi aceia pentru care sunt răspunzător . Cu mare încredere te rog Isuse , vindecă-i pe cei bolnavi , converteşte păcătoşii , binecuvânteazã rezolvarea problemelor mele după Voia Ta cea Sfântă . Îţi ofer acest moment de ispăşire , împreună cu rugăciunile şi jertfele mele , pentru dobândirea harurilor care atât de mult imi sunt necesare ..... .Te rog Isuse , binecuvântează ispăşirea mea ! 

 Isuse Îndurător , învaţă-mă să apreciez sacrificiul vieţii , boala , orice altă suferinţă și să port cu iubire crucea zilnic !
 Sub ocrotirea îndurării Tale , alerg astăzi Doamne plin de bunătate , iubire și îndurare . Deși sunt păcătos , mă încred în îndurarea Ta , deoarece Tu ești Părintele îndurărilor și Dumnezeul alinărilor, de care niciodată nu s-a auzit să se spună că ai părăsit o inimă plină de încredere în îndurarea Ta. Amin .  
Dumnezeule Veșnic și Atotputernic , care ai ales-o pe Sf. Faustina , să proclame lumii întregi imensele bogății a nesfârșitelor tale îndurări , oferă-ne și nouă prin mijlocirea sa, ca și noi să fim încrezători precum a fost ea , în modul cel mai plin către bunătatea Ta și să împlinim cu inima generoasă cât mai multe fapte bune . Prin Cristos Domnul nostru . Amin .


               

O SÂNGE ȘI APĂ , CARE ȚÂȘNEȘTI DIN COASTA INIMII LUI ISUS , CA UN IZVOR DE ÎNDURARE PENTRU NOI , MĂ ÎNCRED ÎN TINE !






























































 




                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu