Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

sâmbătă, 11 mai 2013

NOVENĂ LA DUHUL SFÂNT - 2

               
Vino , o , Duhule Dumnezeiesc, mângâietorul sufletelor mâhnite, bucuria inimilor şi uşurarea suferinţelor! Vino , o , sfinţitorul păcătoşilor , învăţătorul celor umiliţi , tatăl cel milostiv al orfanilor , puterea celor slabi şi ajutorul celor săraci! Pătrunde până în adâncul duhului meu cu harul tău . Aprinde cu preasfântul tău foc inima mea . Străpunge-mă cu dragostea ta. Dă-mi să gust din bucuriile tale cereşti , ca , de acum înainte , să dispreţuiesc plăcerile simţurilor şi să nu caut decât plăcerile sufleteşti .
 Ziua a doua 

 O , Marie , Maica mea preaiubită , fiindcă tu eşti Mireasa Duhului Sfânt şi împărţitoarea darurilor sale sfinte , cu umilinţă , îngenunchez la picioarele tale şi implor harul divin care îmi este foarte trebuincios şi te rog , mijloceşte ca el să coboare asupra mea , precum te-ai rugat şi pentru apostoli şi ajută-mă şi pe mine să urmez atât cât pot exemplul umilinţei tale , al curăţiei şi iubirii tale . Amin .

Vino , Duhule Sfinte , umple inimile credincioșilor tăi .

- Şi aprinde în ele focul iubirii tale .

Să ne rugăm :
Dumnezeule , în faţa căruia fiecare inimă este deschisă şi fiecare voinţă vorbeşte ; în faţa căruia nu se poate ascunde nici un mister : curăţă dorinţele inimilor noastre , prin insuflarea Duhului Sfânt , ca să te putem iubi şi cinsti după cum eşti vrednic . Amin .

                           



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu