Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

vineri, 17 mai 2013

NOVENĂ LA DUHUL SFÂNT - 8

Părinte , Atotputernic și Veșnic , care L-ai trimis în lume pe Fiul Tău , Domnul nostru Isus Cristos , Cuvântul adevărului și pe Duhul Sfințitor , pentru a face cunoscut oamenilor , misterul vieții Tale , fă , că , profesând adevărată credință , să recunoaștem măreția Sfintei Treimi și să-L adorăm pe unicul Dumnezeu întreit . 
<Amin>
+++
Ziua a opta  
O , Sfântă Treime , vrednică de închinare ! Eu vin cu cea mai mare umilinţă înaintea tronului tău şi mă închin Maiestăţii tale înalte. Îţi mulţumesc pentru iubirea nemăsurată pe care ne-o arăţi nouă , sărmanilor oameni . Îţi mulţumesc , veşnice Tată şi ţie , Fiule dumnezeiesc , pentru Darul minunat pe care l-aţi dat prin Duhul Sfânt , deoarece , dăruindu -ne iubirea voastră , care purcede de la voi , v-aţi dăruit nouă pe voi înşivă . Îţi mulţumesc , Duhule Preasfânt , care eşti în acelaşi timp dar şi dătător de daruri şi te rog din toată inima să binevoieşti a mi te da pe tine însuţi . Nici un alt dar , în afară de tine , nu poate să mulţumească sufletul meu , şi dacă te am pe tine , atunci am totul . Însă ce aş putea să-ţi dau în schimb pentru binefacerile tale atât de mari ? Primeşte pentru totdeauna gândurile şi dorinţele mele şi întreaga mea fiinţă , tu , care , cu Tatăl şi cu Fiul , vieţuieşti şi domneşti în veci . Amin .



- Vino , Duhule Sfinte , umple inimile
   credincioşilor tăi .
- Şi aprinde în ele focul iubirii tale .
Să ne rugăm :
Te rugăm , Doamne , fă să fim aprinşi de focul Duhului Sfânt pe care l-a adus pe pământ Domnul nostru Isus Cristos şi pe care l-a dorit cu cea mai mare ardoare să ardă în inimile noastre . El care vieţuieşte şi domneşte în vecii vecilor . Amin .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu