Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

marți, 14 mai 2013

NOVENĂ LA DUHUL SFÂNT - 5


 Duhule Sfinte , suflet al sufletului meu ,  
 Astăzi pot să exclam : Abba , Tată . 
 Tu ești , Duh al lui Dumnezeu ,  
 Care mă face capabil să cer  
 Și îmi sugerează ce să cer . 
 Tu , care ești Duh al iubirii , 
 Trezește în mine dorința  
 De a merge cu Dumnezeu : 
 Doar Tu , îmi poți oferi acest lucru . 
 Duhule al sfințeniei , doar Tu înțelegi 
 profunzimile sufletului , 
 Căci în el locuiești . 
 Tu care nu suporți nici-un defect : 
 Arde în mine , tot ce este imperfect
 Prin  focul iubirii tale . 
 Duh dulce și suav , 
 Îndreaptă-mi  voința  
 Spre a o uni cu a ta ; 
 Ca să o cunosc cât mai clar 
 Să o iubesc cu ardoare , 
 Și s-o împlinesc mereu . Amin . 

  
Ziua a cincea
O , Tată veşnic , cum aş putea să te laud îndeajuns sau cum aş putea să-ţi mulţumesc cum se cuvine ? De mii de ori să fie binecuvântată abundenţa harului tău, care te-a determinat să ne mântuieşti de mizeria noastră sufletească şi să ne dai un Dar în care este cuprins tot binele la care ne putem gândi .
Tu ni l-ai dăruit pe Fiul tău , care purcede de la tine.Tu ni l-ai dat , de asemenea , pe Duhul Sfânt , care este iubirea negrăită dintre tine şi Fiul tău . Ce am putea dori şi ce am putea să-ţi dăm pentru o iubire aşa de mare ? O , Doamne , eu te rog să primeşti ca ispăşire tot ce am : mintea mea , voinţa mea şi pe mine însumi cu totul , pentru toată veşnicia. Amin .
-  Vino , Duhule Sfânt , umple inimile 
    credincioşilor tăi .
-  Şi aprinde în ele focul iubirii tale.
Să ne rugăm :
Te rugăm , Doamne , fă ca Mângâietorul , care de la tine şi de la Fiul purcede, să lumineze sufletul nostru şi după făgăduinţa Fiului tău , să ne conducă pe noi la tot adevărul . Prin Cristos , Domnul nostru. Amin .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu