Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

duminică, 12 mai 2013

NOVENĂ LA DUHUL SFÂNT - 3

Dulce mângâietor , darul Tatălui celui Preaînalt , apă vie , foc , iubire , sfântă ungere a sufletului , degetul mâini lui Dumnezeu promis de Mântuitor , 
revarsă cele şapte daruri , trezeşte în noi cuvântul . 
 Duhule Sfinte , darul preţios al lui Dumnezeu ,
 tu eşti apărătorul nostru , prietenul nostru , mângâietorul nostru . Umple inimile noastre de iubirea lui Dumnezeu şi învaţă-ne să fim mângâiere, prieten şi sprijin pentru fraţii noştri în mod deosebit pentru cei care suferă .

Ziua a treia 

Sfinte Petru , principele apostolilor , te rog cu umilinţă să binevoieşti a mă ajuta , ca să-l primesc pe Duhul Sfânt . Eu l-am tăgăduit pe Mântuitorul meu nu de trei ori , ci de mai multe ori . Deşi îmi vine greu să nădăjduiesc că însăşi sfinţenia va voi să rămână într-o locuinţă atât de săracă , totuşi , exemplul tău , o , sfinte şi mare apostol , îmi dă curaj să nădăjduiesc totul ! Tu ai deplâns amar păcatul tău iar lacrimile tale au fost spre spălarea sufletului şi astfel , ai putut primi plinătatea darurilor Sfântului Duh .
Şi eu doresc să deplâng asemenea ţie , din adâncul inimii , toate păcatele mele . De aceea , te rog din toată inima , mijloceşte pentru mine să pot primi plinătatea darurilor Duhului Sfânt . Amin .
- Vino , Duhule Sfinte , umple inimile          credincioşilor tăi .
-  Şi aprinde în ele focul iubirii tale .
Să ne rugăm :
Dumnezeule , care , prin luminarea Duhului Sfânt , ai învăţat inimile credincioşilor , dă-ne ca în acelaşi Duh să cunoaştem cele drepte şi să ne bucurăm întotdeauna de mângâierea lui . Amin .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu