Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

duminică, 9 iunie 2013

DUMINICA A-X-A DE PESTE AN


Ant. la intrare : Ps. 26,1-2 :
Domnul este lumina şi mântuirea mea : de cine mă voi teme !
Domnul este apărătorul vieţii mele : de cine mă voi înfricoşa !
Prigonitorii şi duşmanii mei se clatină şi cad .  
                         
1LECT.: 1Rg 17,17 24:
 Iată , fiul tău trăieşte !
Ps. 29 :
 Te preamăresc , Doamne , 
pentru că m-ai eliberat  .
2LECT. : Gal 1,11 19 : 
Dumnezeu mi l-a descoperit 
pe Fiul său , 
ca să -l vestesc popoarelor păgâne .
VERS LA EVANG. : Lc 7,16 :
Aleluia , Un profet mare s-a ridicat între noi ; Dumnezeu a vizitat poporul său  , Aleluia .
EVANG. : Lc 7,11 17 :
 Tinere , îţi spun , scoală-te !
 
RUGĂCIUNEA ZILEI :
Dumnezeule , izvorul oricărui bine , ascultă-ne rugăciunea : 
inspiră-ne să cugetăm la cele drepte şi călăuzeşte-ne ca să le împlinim . 
Prin Cristos Domnul nostru . Amin .
 CRISTOASE , REGELE  SLAVEI , 
FII LUMINA ȘI BUCURIA NOASTRĂ ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu