Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

duminică, 16 iunie 2013

DUMINICA A XI-A DE PESTE AN


Ant. la intrare : Ps. 26,7-9 :

Ascultă-mi , Doamne , glasul

 când te chem ;

tu eşti ajutorul meu 

nu mă respinge , 

nu mă abandona , 

Dumnezeul mântuirii mele !            

1 LECT.: 2 Sam 12,7-10.12-13 :
Domnul ţi-a iertat păcatul : 
tu nu vei muri .
Ps. 31:
Dă-mi , Doamne , bucuria
 unei inimii curate . 
2 LECT.: 2,16.19-21:
Nu mai trăiesc eu , 
ci Cristos trăieşte în mine .
VERS LA EVANG.: 1In.4,10b :
Aleluia , Dumnezeu ne-a iubit mai întâi pe noi şi l-a trimis pe Fiul său ca jertfă de ispăşire pentru păcatele noastre , Aleluia .
EVANG. : Lc. 7,36-50 :
I s-au iertat multe păcate , datorită marii sale iubiri .
RUGĂCIUNEA ZILEI :

Dumnezeule , tăria celor ce nădăjduiesc în tine , ascultă cu bunătate rugăciunile noastre : noi suntem slabi şi nu putem face nimic fără tine : dăruieşte-ne pururi ajutorul harului tău , pentru ca , împlinindu-ţi poruncile , să-ţi fim plăcuţi în gânduri şi în fapte . Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu