Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

joi, 20 iunie 2013

Sf. FEC. MARIA MÂNGÂIETOAREA CELOR MÂHNIȚI !

 
Venim la tine o , Fec. Marie , Mângâietoarea noastră , pentru a-L găsi pe Isus !
1LECT. : 2Cor 11,1-11 :
V-am predicat evanghelia lui Dumnezeu în mod gratuit .
Ps. : 110 :
 Toate lucrările Domnului sunt pline de măreţie . 
 VERS La EVANG. : Rom 8,15 : 

Aleluia ,
 L-am primit pe Duhul Sfânt ,  prin care am devenit copii adoptivi şi prin care îl numim pe Dumnezeu
 " Tatăl nostru " , Aleluia .

EVANG.: Mt 6,7-15 :
Voi aşa să vă rugaţi . 


RUGĂCIUNEA ZILEI :


  
La tine alergăm , Sf. Fec. Marie , căutând mângâierea , noi cei apăsați de necaz , gemând și plângând din cauza mizeriilor noastre . Venim către tine Regina Cerului , Regina Îngerilor și a Sfinților , iar pentru noi cei din această lume sunteți și vrem să fiți Maica mângâierii noastre . Vreau să fiu și eu mângâiat de tine , chiar dacă sunt nedemn de acest lucru . 

O Sf. Fec. Marie , nu vă cer onoruri , nici bogății : doar mângâiere .

 O , prea dulce Mama mea Maria , mă încred în bunătatea ta ; tu știi cum să mă ajuți , căci știi să mă asculți . Mijlociti pentru noi la Isus , Fiul tău , pe care îl purtați în brațe , ca să gustăm bucuria liniștii noastre. Consolați de tine , o Marie și de Fiul tău , vom trăim în pace , indiferent de griji , ne va fi mai ușoară suferința , ne va fi mai dulce moartea , iar când vom ajunge înaintea tronului tău ceresc , vom cânta fără sfârșit mulțumiri către tine . Amin .
 Marie , Mângâietoarea mâhniților , roagă-te pentru noi ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu