Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

vineri, 7 iunie 2013

PREASFÂNTA INIMĂ A LUI ISUS !


Ant. la intrare : Ps. 32,11.19 :
Gândurile inimii sale rămân din neam în neam , ca să scape de la moarte sufletele lor şi să-i hrănească în timp de foamete .  
       1 LECT.: Ez 34,11 16 : 
Eu voi paşte oile mele , ele ascultă glasul meu , spune Domnul ; eu le cunosc şi ele mă urmează pe mine .
Ps 22 : 
Domnul este păstorul meu , nu voi duce lipsă de nimic .
2 LECT.: Rom 5,5 11 : 
Dumnezeu şi a dovedit dragostea sa faţă de noi .
VERS LA EVANG.: Mt 11,29a,b :
Aleluia , Luaţi jugul meu asupra voastră şi învăţaţi de la mine , căci sunt blând şi smerit cu inima , Aleluia .
EVANG.: Lc 15,3 7 :
 Bucuraţi-vă împreună cu mine , căci am găsit oaia cea pierdută .
RUGĂCIUNEA ZILEI : 
Dumnezeule atotputernic , noi cinstim inima Fiului tău preaiubit şi preamărim faptele măreţe ale iubirii sale ; ajută-ne te rugăm , ca din acest izvor al îndurării dumnezeieşti , să sorbim bogăţia harului şi vieţii tale . Amin .
 
Să adorăm INIMA lui ISUS , 
rănită de păcatele noastre ! 


Cristoase ,  înțelepciunea eternă , 
Oferă-ne  bucuria
  Să gustăm din
prietenia ta dulce .
Înger al Sfatului
îndruma și protejează oamenii
care speră în numele  tău .
Fii puterea noastră ,
roca care ne mântuiește
de  atacurile celui rău .
Ție mărirea și împărăția , 
 Puterea și onoarea ,  
 În veci de veci . Amin . 
Consfinţire către inima dumnezeiască a lui Isus :
Preabunule Isuse , Mântuitorul neamului omenesc , 
priveşte spre noi , 
care îngenunchem cu smerenie înaintea altarului tău . 
Suntem ai tăi , voim să fim ai tăi şi ca să fim mai strâns uniţi cu tine , astăzi fiecare dintre noi se consfinţeşte de bunăvoie Inimii tale preasfinte . 
Mulţi nu te-au cunoscut niciodată , mulţi au dispreţuit poruncile tale şi s-au lepădat de tine . 
Fie-ţi milă şi de unii şi de alţii şi atrage-i pe toţi la Inima ta preasfântă . 
Doamne , fii regele nu numai al credincioşilor care nu s-au îndepărtat niciodată de tine , ci şi al fiilor rătăciţi , care te-au părăsit . Fă-i să se întoarcă în curând la casa părintească , pentru a nu pieri de lipsă şi de foame .
 Fii regele acelora pe care i-au înşelat părerile greşite şi al acelora pe care i-a dezbinat neunirea . Cheamă-i la limanul adevărului şi al unirii în credinţă , ca în curând să nu fie decât o singură turmă şi un singur păstor. 
Dă Doamne , Bisericii tale , libertate sigură şi fără piedici . 
Dă tuturor popoarelor liniştea bunei orânduiri şi fă ca de la un capăt la altul al pământului să răsune un singur glas :
 " Lăudată să fie dumnezeiasca Inimă a lui Isus , care ne-a dobândit mântuirea ! 
 Ei să-i aducem slavă şi cinste în vecii vecilor ." Amin.

Te rog , pentru vredniciile preadulcei tale Inimi , o , Domnul meu din Sacramentul altarului , să binevoieşti a domni peste toate inimile şi mai cu seamă peste noi , sărmanii tăi închinători şi să lucrezi în noi după planurile tale pline de iubire .
Inimă dulce a Omului-Dumnezeu , ardă în pieptu-mi iubirea-ţi mereu !

O , Marie , Maica Domnului ceresc , 
a lui Inimă preasfântă fă de-a pururi s-o iubesc !

 Isuse cu Inima blândă şi smerită ,
Fă inima noastră asemenea 
cu Inima ta ,
Blândă şi smerită ,
Plină de iubirea Ta ! 
Să ne rugăm :
Atotputernice , veşnice
 Dumnezeule , 
priveşte spre Inima preaiubitului tău Fiu şi spre laudele şi
îndestulările pe care ţi le aduce în numele păcătoşilor şi împăcat fiind prin ele , iartă-i pe cei ce-ţi cer milostivirea în numele aceluiaşi Fiu al tău , Isus Cristos , care cu tine vieţuieşte şi domneşte în vecii vecilor . Amin .
 ISUSE , 
IZVOR AL VIEȚII ȘI AL SFINȚENIEI, REÎNNOIEȘTE-NE ȘI SFINȚEȘTE-NE ÎN IUBIREA TA ! 






4 comentarii:

  1. SUGESTIUL MEI ESTE BACK WITH THE GREAT HELP OF DR PRINCE IDIALU LOVE SPELL Sunt atât de încântat că ruptura mea a fost restaurată, fostul meu soț sa întors după ce mi-a lăsat pe mine și pe cei doi pentru o altă femeie. am fost atât de fericit că l-am întâlnit pe DR PRINCE IDIALU și cum îi ajută pe mulți să aducă acolo Lover înapoi, așa că îl contactez și pe mine. el mi-a spus ce este nevoie pentru vraja si eu fac asa cum spunea el, dupa 2 zile de vraja, ex-mea, ma cheama sa cer iertare ca vrea sa se intoarca acasa. A fost ca un vis, asa a fost DR PRINCE IDIALU ajută-mă să-mi aduc soțul înapoi .. încă o dată vreau să spun o mulțumire foarte mare pentru tine DR PRINCE IDIALU pentru că nu m-am gândit niciodată că ex-soțul meu se va întoarce la mine atât de repede cu vraja ta. Esti cel mai bun si cel mai mare din lume. dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex Lover înapoi sau soțul dvs. sa mutat la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acum acest vrăjitor puternic. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: (princeidialu@outlook.com Puteți de asemenea să sunați / WhatsApp: +1 (845) 731-5643)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cea mai buna vrajitoare 2019 este Dr. Akhere, marele vrajitor din Africa, vreau sa folosesc acest mediu pentru a-i multumi pentru ca mi-a adus inapoi ex-iubitul meu, doar mi-a spus sa furnizez articolele necesare pentru vraja si pe care le-am facut si mi-a spus că după ce a primit articolele în 24 de ore voi începe să văd rezultatul și cu adevărat este un om al cuvintelor lui contactați-l astăzi și rezolvați problema
      (1) dacă aveți întotdeauna vise rele.
      (2) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine.
      (3) Dacă vreți un copil.
      (4) Vrei să îți ceri soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna.
      (5) Rac sau orice formă de boală
    E-mail: Akheretemple@yahoo.com
      Whatasapp +2348129175848 Dr. Akhere

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuie sa spun ca esti cel mai bun vrajitor de dragoste si trebuie sa-i spun lumii despre Dr. Bahama el un om frumos si, de asemenea, vraja lui de dragoste este foarte eficient si sunt foarte fericit sa spun acest lucru lumii pe care il puteti contacta, de asemenea, Email: Bahamatemple @ outlook.com sau ce-l vedeți pe +38972751056

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua prieteni, nu am crezut niciodată în superfeshier din cauza experienței mele profesionale ca medic până când l-am întâlnit pe Dr. Ajayi, un puternic vrăjitor care este minunat cu munca lui. Aveam probleme în căsnicia mea de 12 ani când am descoperit că soțul meu avea o aventură cu colegul său, așa că l-am confruntat, tot ce mi-a putut spune este că ar trebui să fiu gata de divorț pentru că s-a săturat de mine, asta a fost cu adevărat surprinzător. pentru ca in doua zile primesc actul de divort de la el, il implor sa se opreasca dar s-a purtat ciudat nici nu se gandeste cum ne va afecta copiii, atunci am discutat cu o prietena despre problema mea si mi-a spus cum ea a fost într-o situație similară, dar dr. Ajayi a făcut o vrajă de dragoste pentru ea care i-a salvat căsnicia, am fost sceptic, dar chiar nu vreau o căsnicie eșuată, așa că l-am contactat pe doctor pentru ajutor, după ce i-am explicat situația mea, mi s-a spus ce este de făcut și astăzi soțul meu este din nou în pace cu mine și a întrerupt toate actele sale rele față de mine. Dacă aveți o problemă în relația dvs., Dr Ajayi este ultima ta oprire pentru o soluție. Puteți contacta pe Whatsapp / Viber: +2347084887094 sau E-mail:drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere