Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

luni, 10 iunie 2013

X -TO

SĂPTĂMÂNA A-X-A DE PESTE AN
SF. DIANA , FEC. 
FER. IOAN DOMINICI , CĂLUG.
Ant. la intrare : Ps. 26,1-2 :
Domnul este lumina şi mântuirea mea : 
de cine mă voi teme ?
Domnul este apărătorul vieţii mele : 
de cine mă voi înfricoşa ?
Prigonitorii şi duşmanii mei se clatină şi cad .                        
1 LECT. : 2Cor 1,1 7 :
 Dumnezeu ne dă curaj , ca şi noi să putem încuraja pe alţii
Ps. 33 : 
Gustaţi şi vedeţi cât de bun este Domnul !
VERS LA EVANG. : Mt 5,12a :
Aleluia , Bucuraţi-vă şi veseliţi-vă , căci mare va fi în ceruri răsplata voastră , Aleluia .
EVANG. : Mt 5,1 12a : 
Fericiţi sunt cei săraci cu duhul .
RUGĂCIUNEA ZILEI :
Dumnezeule , izvorul oricărui bine , ascultă-ne rugăciunea : 
inspiră-ne să cugetăm la cele drepte şi călăuzeşte-ne ca să le împlinim . Amin .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu