Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

sâmbătă, 22 iunie 2013

SF. PAULIN DE NOLA , Ep.
SF. IOAN FISHER , Ep. 
SF. THOMAS MORUS , m.
Ant. la intrare : Ps. 26,7.9 :
Ascultă-mi , Doamne , glasul când te chem ; tu eşti ajutorul meu , nu mă respinge , nu mă abandona , Dumnezeul mântuirii mele !           
1LECT. : 2Cor 12,1-10 :
Prefer să mă laud cu slăbiciunile mele . 
Ps. : 33 :
Gustaţi şi vedeţi cât de bun este Domnul ! 
VERS la EVANG. : 2Cor. : 8,9 :
Aleluia , 
Isus Cristos , deşi era bogat , s-a făcut sărac , pentru ca prin sărăcia lui noi să ne îmbogăţim , Aleluia .

EVANG. : Mt 6,24-34 :
Nu vă faceţi atâta grijă pentru ziua de mâine .

RUGĂCIUNEA ZILEI :
Dumnezeule , tăria celor ce nădăjduiesc în tine , 
ascultă cu bunătate rugăciunile noastre : 
noi suntem slabi şi nu putem face nimic fără tine : 
dăruieşte-ne pururi ajutorul harului tău , 
pentru ca, împlinindu-ţi poruncile , 
să-ţi fim plăcuţi în gânduri şi în fapte . Amin . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu