Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

sâmbătă, 15 iunie 2013

SF. PROFET AMOS


Antif. la intrare : Ps. 26,1-2 :

Domnul este lumina şi mântuirea 

mea : de cine mă voi teme ?

Domnul este apărătorul vieţii mele : 

de cine mă voi înfricoşa ?

Prigonitorii şi duşmanii mei se

 clatină şi cad .

1Lect. : 2Cor. 5,14-21:
Pe Cristos care nu a cunoscut păcatul , pentru noi , Dumnezeu l-a făcut una cu păcatul .

Ps.102:

Îndurător şi milostiv este Domnul .

VERS LA EVANG.: Ps. 118,36a :

Aleluia , Atrage-mi , Doamne , inima spre învăţăturile tale şi ajută-mă să merg pe calea ta , Aleluia .

EVANG.: Mt.5,33-37 :
 Eu însă vă spun : să nu jurați deloc. 

RUGĂCIUNEA ZILEI :

Dumnezeule , izvorul oricărui bine , 


ascultă-ne rugăciunea :

inspiră-ne să cugetăm la cele drepte 

şi călăuzeşte-ne ca să le împlinim . 

Amin .

Profetul Amos , sec. VIII , î.C.
Autoritatea lui a venit de la Domnul şi asta i-a fost de ajuns ca să stea plin de îndrăzneală în faţa oamenilor : „ Amos a răspuns lui 

Amaţia: „ Eu nu sînt nici prooroc , 

nici fiu de prooroc ; ci sînt păstor şi 

strîngător de smochine din Egipt .

 Dar Domnul m-a luat de la oi şi 

Domnul mi-a zis : „ Du-te şi 

prooroceşte poporului Meu 

Israel ! " - Amos : 7,14-15 . 

Profetul a comunicat poporului , 

pedeapsa divină , căci s-au 

 îmbogățit prin nedreptate .   


 Sf. Profet Amos , 
roagă-te pentru noi ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu