Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

miercuri, 12 iunie 2013

SF. GASPAR BERTONI , Pr.


Ant. la intrare : Ps.26,1-2 :

 Domnul este lumina şi mântuirea 

mea : de cine mă voi teme

Domnul este apărătorul vieţii mele : 

de cine mă voi înfricoşa

Prigonitorii şi duşmanii mei se

 clatină şi cad .   
   LECTURA I : 2Cor.3,4-11 :
Dumnezeu ne-a făcut slujitorii noului Legământ .
Ps. 98,5.6.7.8.9 :
Sfânt eşti , Doamne , Dumnezeul nostru .
VERS LA EVANG. : Ps . : 24,4a.5a :
Aleluia , Arată-mi , Doamne , căile tale şi învaţă-mă adevărul tău , Aleluia .
EVANG. : Mt. 5,17-19 :
N-am venit să desfiinţez Legea , ci s-o desăvârşesc .

RUGĂCIUNEA ZILEI :

Dumnezeule , izvorul oricărui bine ,

 ascultă-ne rugăciunea : 

inspiră-ne să cugetăm la cele drepte 

şi călăuzeşte-ne ca să le împlinim. 

Amin .  

Gaspar  Luigi Bertoni , s-a născut la Verona , pe 9 Octombrie , a anului 
1777 . La 18 ani răspunde chemării spre preoție . În acea perioadă orașul său se războia cu francii și austriecii . Tânărul cleric se distinge prin asistarea bolnavilor și răniților, intrând în grupul : Fraternitatea Evanghelică a celor din Spitale  . Ajuns preot în anul 1800 , i s-a încredințat conducerea spirituală a tinerilor . În mai 1808 , este chemat să fie spiritualul unei Congregații feminine numită : Fiicele Carității ; fondată de Sf . Magdalena Canossa . O călăuzește și pe Fer. Leopoldina Naudet , fondatoarea surorilor Sf. Familii . Ajunge să fie mai târziu cu câțiva însoțitori pe care i-a format mai întâi într-un oratoriu din parohie , fondatorul unei instituții religioase numite : << Misionarii apostolici în ajutorul episcopilor >> , schimbată mai apoi în Congregația Stigmatelor Domnului Nostru Isus Cristos . Încercat fiind de multe boli , moare la Verona la 12 Iunie 1853 . Papa Woitila , l-a proclamat sfânt la 1 Octombrie 1989 . 
Sf. Gaspar , roagă-te pentru noi !
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu